zaterdag 27 juli 2013

Verbetering van het lot.

Beste vriend

Dit is een persoonlijke e-mail gericht aan jou. Ik ben Dave Dawes, mijn verloofde en ik won een jackpot loterij van 101 miljoen pond (101,000,000.00 GBP = 128,315,499.32 EUR), en hebben vrijwillig besloten om te doneren het bedrag van 1 miljoen pond (1.000.000,00 EUR = 1,270,437.70 EUR) aan u als een deel van onze eigen goede doel project om het lot van 5 onbekende geluk te verbeteren individuen over de hele wereld plus 15 goede vrienden en familie. Als je ontving deze e-mail dan bent u een van de gelukkige ontvangers en Tevreden contact opnemen met mijn juridisch adviseur Barr.charles gevestigd in Groot-BrittanniŠ», want ik heb hem gegeven instructies om dit geld zo snel mogelijk aan u te leveren.

U kunt contact opnemen met mijn raadsman Barr. charles Via e-mail [ davedawes0147@outlook.com ] gewoon vertellen dat je contact met hem onder instructie van Code: BMUTU992 zal hij mijn wil eren en betaalt u binnen Vierde acht uur. Stuur hem je I.D, telefoon en adres voor verificatie en de betaling processing.My geest zal worden opgeheven zodra je dit geld.

U kunt dit controleren door naar de onderstaande webpagina's.

http://www.Telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/8820740/101m-Lottery-jackpot-Winners-Dave-and-Angela-Dawes-togive-Millions-to-friends-and-Family.html

Best of luck,
BMUTU992

Geen opmerkingen:

Een reactie posten