zaterdag 27 juli 2013

Uw mooiste bui vandaag.

Van Dr Simon Watson,
Ik verwacht dat mijn brief aan u te ontmoeten in goede gezondheid en uw mooiste bui vandaag, mijn naam is Dr.Simon Watson, assistent-manager UBS Investment Bank London Branch. Ik besloot een vertrouwelijke samenwerking met u in de uitvoering van de deal beschreven hier-onder voor onze beide wederzijds voordeel te zoeken en verzoek u dringend om het een top secret vanwege de aard van deze transactie houden. Tijdens de controle van bankrekeningen in onze bank, ontdekte ik een niet-opgeëiste fonds totale som van £ 15,400, 000,00 EUR (Vijftien miljoen vierhonderdduizend Great British Pounds Sterling) in een account die behoort tot een van onze late buitenlandse klanten (Late Mr Stephen Richard) een Amerikaanse wetenschapper en ingenieur die helaas verloor zijn leven en gezin in een dodelijk auto-ongeluk.
Na het doorlopen van zijn persoonsdossier bij mijn bank, ontdekte ik dat hij stierf zonder enige specifieke erfgenaam van deze fondsen. Ik graag proberen uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / erfgenaam van de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening gewaardeerd op £ 15,400, 000,00 EUR zal worden vrijgegeven aan u als begunstigde, die zal worden gedeeld in de procentuele verhouding 60% voor mij en 40% voor jou respectievelijk. Alle Ik verzoek is uw uiterste best loyale samenwerking, vertrouwen en maximale vertrouwelijkheid om dit project succesvol te realiseren. Ik heb zorgvuldig uitgewerkte de modaliteiten voor de uitvoering van deze transactie onder een legitieme regeling om u te beschermen tegen eventuele schending van de wet, zowel in uw land en hier in Engeland toen het fonds wordt overgemaakt op uw bankrekening. Bij uw aandacht en aanvaarding van dit aanbod, neem dan onmiddellijk stuur mij de volgende informatie.
- Uw volledige naam,
- Uw Contact Adres
- Uw directe Mobiele telefoon nummer.
- Uw Geboortedatum
Dus kan ik uw gegevens te sturen naar onze bank databank om te verschijnen in het bank systeem dat u de genoemde nabestaanden / erfgenaam begunstigde van het fonds, en dan zal ik je communicatie te begeleiden bij UBS Investment Bank voor de onmiddellijke vrijlating en de overdracht van de fonds aan u, ik wacht op uw directe antwoord op mijn prive e-mail: dr.simonwatson1@hotmail.com, dus we kunnen de transactie onmiddellijk te willen starten.
Thanks in waardering en anticipatie van uw dringende reactie.
Met vriendelijke groet,
Dr Simon Watson
Assistent Manager UBS Investment Bank.
Mobiel nummer: +447024053928
E-mail: dr.simonwatson1@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten