zaterdag 27 juli 2013

De geografische aard van waar je woont.

"Goede Dag,

Ik hoop dat u doet het geweldig vandaag, Dit is de tweede keer dat ik deze brief zend je, de waarheid is dat ik uw e-mail contact op het internet en besloten om contact met u op over dit zakelijk voorstel.

Ik ben Dr Christopher Johnson hoofd van de boekhouding audit-afdeling van Credit Suisse bank, One Cabot Square, London E14 4QJ Londen, ik contact met u op met betrekking tot een zakelijk voorstel dat zal worden van een enorm voordeel voor ons beiden

In mijn departement, ontdekte ik een verlaten bedrag van 16,5 miljoen GBP (Ј16.500.000 pond sterling) in een account die behoort tot een van onze buitenlandse klanten wijlen de heer Moises Saba Masri, een Joods bedrijf mogul uit Mexico die een slachtoffer van was een helikopter crash op 10 januari 2010 hem en familieleden doden, de heer Saba was 47-jaar-oud, ook in de helikopter op het moment van de crash was zijn vrouw Adela Tuachi, hun zoon Avraham (Alberto) en zijn dochter-in- wet Judith, De piloot was ook dood.

De keuze van contact met u gewekt van de geografische aard van waar je woont met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de vertrouwelijkheid hierin. Nu onze bank heeft gewacht voor een van de familieleden te komen voor de claim van de erfenis fonds, maar helaas alle pogingen heeft abortieve gebleken, persoonlijk heb ik het ongelijk is gesteld in het lokaliseren van een van de familieleden of nabestaanden aan de heer Saba, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening gewaardeerd op 16,5 miljoen GBP kan worden betaald voor jou.

Dit zal worden uitbetaald of gedeeld met deze percentages, 60% voor mij en 40% voor jou. Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze eis die wij gaan maken met de bank. Alles wat ik nodig heb is in uw naam in te vullen op de documenten en legaliseren in de rechtbank hier om u als de rechtmatige begunstigde bewijzen. Alles wat ik nodig is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen te kunnen zien door middel van deze transactie. Ik garandeer je 100% succes in deze deal, Houdt u er zeker van zijn dat deze deal onder een legitieme regeling die u beschermen tegen een schending van de wet zal worden uitgevoerd."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten