donderdag 10 juli 2014

Voor een betere communicatie als ik gebruik google vertaler.

Geachte Geliefde in Christus.
Dit klinkt misschien vreemd voor u, maar het is Gods wil. Ik ben mevrouw
Viktoria Friedman 77 - jaar woonachtig in het Verenigd Koninkrijk, die God
heeft aangeraakt in een glorieuze manier om Zijn zegen in de richting van een
goed doel / de mensheid te vervullen.
Ik heb God om vergeving gevraagd en ik geloofde dat hij, omdat hij, is een
barmhartig God. Ik zal gaan voor een operatie op vrijdag waarop de arts direct
heeft gezegd is 50/50 kans om te overleven na de diagnose van mij met kanker
in drie (3) jaar geleden. Lees Romeinen 1:16-17
Ik heb besloten om WILL / doneren mijn overleden man recht van $11.8Million
USD (elf miljoen achthonderdduizend dollar) die ik geërfd van hem aan u voor
het goede werk van God en aan Zijn goddelijke doel te dienen en de voorkeur
voor de mensheid als dat moet worden mijn overleden man onvoltooid werk voor
zijn dood.
Onlangs hebben mijn Familieleden mij adviseren om deel mijn overleden man
geërfd fonds om hen voor hun eigenbelang na ontvangst van het nieuws van de
dokter dat ik niet de werking kan overleven. Ik weigerde te accepteren dat van
mijn familieleden als ik mijn overleden man hebben beloofd voor zijn dood dat
dit fonds gebruiken om zijn goddelijke doel en gunst dienen om de mensheid
over de hele wereld zou zijn.
Ik was voorrecht om deze brief aan u met de hulp van een dame verpleegster
hier, die zo vriendelijk is voor mij, in de overtuiging dat een wildvreemde
als jij mijn laatste wens kunnen voldoen aan de mensheid.
Alles wat ik van je vraag is om ervoor te zorgen dat u dit fonds te gebruiken
voor het werk van God om zijn goddelijke doel te vervullen en gunst aan de
mensheid. Het is duidelijk dat ik niet weet dat je maar God meer dan ik ooit
kan doen gekend u. Hiervoor buig ik mijn knieën en bidden voor u, Moge de Heer
u zegenen overvloedig als je dit mysterie te vervullen richting liefdadigheid
en humanitaire service. Zo, u bent te gebruiken 60% van de middelen voor deze
humanitaire missie, terwijl 10% gaat naar mijn familie Advocaat en 30% gaat
naar u voor uw trouw jegens God en de mensheid.
Tot slot, ik wil dat je om te bidden voor mij over mijn gezondheid situatie,
want ik ben gekomen om te ontdekken dat aan alles is er een seizoen, en een
tijd aan elk doel onder de hemel. ( Prediker 3:1-8 ) Moge de genade van onze
Heer, de liefde van God, en de zoete gemeenschap van de Heilige Geest zij met
u nu en voor altijd meer, Amen. Ik wij sturen u de informatie van mijn
advocaat als ik van u horen.
Met vriendelijke groeten
Viktoria Friedman
Alsjeblieft, ik zal waarderen als je terug naar mij in het engels kan reageren
voor een betere communicatie als ik gebruik google vertaler.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten