donderdag 10 juli 2014

Evenals foto's van mijn mooie kut.

Van: Elena <lenasex07@yandex.com>
Onderwerp: good day
Datum: 10 juli 2014 14:08:37 CEST

Hallo mijn vriend! 
Mijn naam is Elena. Je vond me en ik besloten om u een brief te schrijven. Ik zou willen ontmoeten en zie je. 
Ik ben een gescheiden vrouw, op zoek naar een man voor de lol en seks. Ik ben niet geinteresseerd in een serieuze relatie. 
Gisteren kwam ik naar je stad voor werk. Nog een week zal in uw stad. Morgen kunnen we voldoen. Wat denk je van deze? :). 
In mijn brief die ik mijn foto gestuurd, Ik hoop dat je haar leuk. 
Als u geinteresseerd bent in mijn aanbod zijn, kunt u zich inschrijven site: Chatsexmeeting.biz,
Mijn ID: 4734857. 
Het is helemaal gratis dating site. We kunnen praten in de videochat website. Gelieve te registreren en bel me zodat we kunnen regelen voor onze ontmoeting. 
Ik zal wachten voor uw berichten op de site. 
Nu moet ik gaan. 
Kisssssssssss ............ 
PS. Op de site kun je meer van mijn foto's te zien, evenals foto's van mijn mooie kut.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten