donderdag 10 juli 2014

Ik een foto stuurde je, ik hoop dat je me wilt.

Van: Eugenia <eugeniaberko@pisem.net>
Onderwerp: Hello my dear!
Datum: 18 juni 2014 17:47:59 CEST

Hey.
Ik smeek u, geef me een minuut van de aandacht en ik zal uitleggen.
Ik voor het eerst introduceren via het internet en dit is zeer bezorgd.
Mijn naam is Eugenia, ik wil echt ontmoeten. Nu ben ik in uw stad.
Onlangs ben ik verhuisd naar deze stad. En ik heb hier geen vrienden. Ik nogal eenzaam.
Dus ik wil je ontmoeten. Het probleem is dat dit mijn tijdelijke e-mail,
maar ik heb een pagina op de website DATINGCHARTE.BIZ. Mijn ID 1749596. Vraag je te registreren op deze site, het is volledig gratis en je kunt registreren zonder enige problemen. Er kunnen wij
om u te ontmoeten en te praten met online video chat. Ik een foto stuurde je, ik hoop dat je me wilt.
Ik zal op je wachten op de site.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten