zaterdag 2 juni 2012

Verraad ze zeggen is de eigenzinnige slachten van hoop.


Lieve vriend,

Zijn al heel lang geleden dat we gehoord van elkaar. Verraad ze zeggen is de
eigenzinnige slachten van hoop. Ik heb u verraden mijn vriend vanaf het
moment dat u
gereageerd op dat ik enige tijd geleden naar u verzonden e-mail., vanaf
dat moment u
aanvaard dat lotto wining aankondiging en vervolgens u stuurde me uw naam,
adres
telefoon en account details.

Vanaf dat moment kies ik om u wanneer u ervoor kiest te vertrouwen mij
verraden.Ik omgeleid
de wining bij mezelf.Ik ben dus zo droevig dat u hebt verloren veel geld
om te
aanspraak maken op deze prijs.

Ik ben in een slechte staat van gezondheid nu en ik kan zijn gestorven aan
kanker voordat mijn
Zoon u deze brief sturen, maar gelieve aanvaarden de zeven honderd zestig
duizend dollar schadevergoeding als een attonement voor mijn zonde tegen
u.Gelieve
Neem contact op met mijn juridisch adviseur Barr.charles gevestigd in
Maleisiƫ, omdat ik heb gegeven
hem instructies om dit geld zo spoedig mogelijk aan u te leveren.

U kunt contact opnemen met mijn juridisch adviseur Barr.charles zijn
e-mail [inforayman@lawyer.com] vertel hem dat u contact met hem onder
instructie van Code: GUUTU992 zal hij mijn wil eren en betaalt u binnen
vierde
acht uur. Vergeef me die dit alles wat die ik vraag is voor.Stuur hem uw
I.D,phone
en adres voor verificatie en verwerking van betalingen.Mijn geest zal
worden opgeheven
Zodra u deze vergoeding krijgen.

Groeten
GUUTU992

--
This message has been scanned for viruses and
dangerous content by MailScanner, and is
believed to be clean.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten