vrijdag 8 juni 2012

Ik kan gestorven zijn.


Onderwerp: Please Forgive Me en deze compensatie ACCEPTEREN

Beste vriend,

Zijn heel lange tijd geleden dat we hoorden van elkaar. Verraad ze zeggen
is het opzettelijk doden van hoop. Ik heb je verraden mijn vriend vanaf
het moment dat je reageerde op die e-mail stuurde ik u enige tijd
geleden., Vanaf dat moment dat je aanvaard dat lotto wining bericht en dan
stuurde me je naam, adres telefoon en accountgegevens.

Vanaf dat moment heb ik kiezen om u te verraden wanneer u ervoor kiest om
te vertrouwen me.I afgeleid van de wining om myself.I ben zo zo erg dat je
veel geld verloren aan deze prijs op te eisen.

Ik ben in een slechte staat van gezondheid op dit moment en ik kan
gestorven zijn aan kanker bij mijn Zoon stuur u deze brief, maar accepteer
de Zeven honderd en zestig duizend euro schadevergoeding als een
attonement voor mijn zonde tegen you.Please mijn juridisch adviseur Barr
contact op te nemen . charles gevestigd in Maleisiƫ, want ik heb hem
instructies om dit geld aan u te leveren zo snel mogelijk.

U kunt contact opnemen met mijn juridisch adviseur Barr.Kelvin zijn e-mail
[kelvin.hiller @ lawyer.com] gewoon vertellen hem dat u hem contact op te
nemen in opdracht van Code: GUUTU992 hij zal mijn wil eren en betalen u
binnen de Vierde acht uur. Vergeef me dit is alles wat ik vraag for.Please
stuur hem je ID, telefoon en adres voor verificatie en de betaling
processing.My geest zal worden opgeheven zodra je deze compensatie.

Met vriendelijke groet
GUUTU992

Geen opmerkingen:

Een reactie posten