donderdag 22 januari 2015

My geest zal worden opgeheven.

Beste vriend,
Zijn al heel lang geleden dat we van elkaar gehoord. Verraad ze zeggen is de
opzettelijke slachten van hoop. Ik heb u mijn vriend vanaf het moment
verraden je gereageerd op die e-mail stuurde ik u enige tijd geleden., vanaf
dat moment dat je aanvaard dat kennisgeving lotto wining en dan me je naam
stuurde u, adres telefoon en accountgegevens.
Vanaf dat moment kies ik om u te verraden als je ervoor kiest om vertrouwen
me.I omgeleid de wining om myself.I ben zo zo jammer dat je veel geld hebben
verloren aan claimen deze prijs.
Ik ben in een slechte gezondheidstoestand nu en ik kan zijn overleden aan
kanker voor mijn Zoon stuur u deze brief, maar accepteer de Zeven
honderdzestig duizend dollar schadevergoeding als een attonement voor mijn
zonde tegen you.Please contact opnemen met mijn raadsman Barr.charles
gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, want ik heb gegeven hem instructies om
dit geld te leveren aan u zo snel mogelijk.
U kunt contact opnemen met mijn raadsman Barr.charles zijn e-mail [
attorney-raymans-chambers@outlook.com] hem gewoon dat je contact opneemt met
hem onder vertellen instructie van Code: GUUTU992 hij zal mijn wil eren en
betaalt u binnen Vierde acht uur. Vergeef me dit is alles wat ik vraag
for.Please hem stuur uw ID, telefoon en adres voor de verificatie en de
betaling processing.My geest zal worden opgeheven zodra je deze compensatie.
Regards
GUUTU992

Geen opmerkingen:

Een reactie posten