dinsdag 9 september 2014

Een wederzijdse en vruchtbare zakelijke vereniging.

OPDRACHT #: MAV / CCAM / FGN / GH / 0013, 
Swift Code: SCB / AGH / IRD, 
A / C nr.329 / 606/101244 
BUITENLANDSE afdracht AFDELING 
Eco Bank Ghana
Onze Ref: SCB / IRD / CBX / 021/14

Beste vriend.
Ik ben Dr Kenneth Kwaku de regionale vestiging beheren van Eco Bank Ghana (EBG) Sinds mijn ambtsaanvaarding, ben ik in staat om de meeste achterstallig contract bedragen (USD10M) Tien miljoen USD alleen verschuldigd door de regering van Ghana in buitenlandse aannemer te compenseren geweest
De afgelopen jaren.

In het proces van deze betalingen ontdekte ik via onderzoek dat mijn voorganger verhuisd bovengenoemde bedrag buiten, maar was niet in staat om de transactie af te sluiten, voordat hij werd verwijderd uit kantoor niet op de hoogte en de bank codes veranderd.

Het fonds is ontstaan uit het saldo van de over-gefactureerde bedrag en Opgeblazen overheid contracten waarvan de hoofdsom 
bedrag was betaald aan buitenlandse schakelaars dat hun contract een aantal jaren geleden uitgevoerd. Dit fonds is nu drijvend in
een tussenrekening van onze bank en worden door gecertificeerde bankcheque verplaatst worden binnen 48 uur op een andere manier een bankoverschrijving
van de perfectie van uw account coordnates.

Ik heb beveiligd alle nodige regelingen voor de fondsen om een account gesloten.
Contact u hierover werd absoluut noodzakelijk vanwege het feit dat de overdracht niet worden beïnvloed zonder
tweede partij rekening en ontvangen van Bank code en SWIFT nummers, hierboven.

Daarom, wat nodig is van u is vertrouwen en eerlijkheid. Geen verdere documentatie, Gewoon om het eigendom aan je naam te veranderen Geen reizen nodig is, zal ik een rekening waar mijn aandeel verder zal worden overgedragen door te sturen, wanneer het geld op uw bankrekening heeft bereikt.

Op dit moment kan ik alleen maar informatie die redelijkerwijs in staat zijn om de transactie te helpen zonder mijn persoon werk of deze transactie ook in gevaar te brengen Geef dit is mijn laatste hoop voor mijn familie die ik nodig had zeer vertrouwde persoon om dit enorme bedrag te ontvangen voor mij en ik zal delen met je 70/30 voor zijn hulp, is er geen risico inhouden.

Stuur detail informatie,

1 Uw volledige naam
2, uw mobiele telefoonnummer
3, Profession
4, Leeftijd / Seks
5, Burgerlijke staat
6, Postadres

Bij voorbaat dank voor een wederzijdse en vruchtbare zakelijke vereniging.
Met vriendelijke groet,

Mr.kenneth Kwaku 
Regional Branch Manager
Eco bank van Ghana
Tema Branch Ghana. 
Tel: +233549083839

Geen opmerkingen:

Een reactie posten