woensdag 20 november 2013

Mijn verhaal is waar en réel.

Hello,

Mijn naam is Christelle Goossens, ik ben Belg, ik ben 28, ik ben single en ik wonen momenteel in Ivoorkust. Mijn vader is Belg en mijn moeder is Ivoriaanse. Mijn vader was een zakenman in Ivoorkust, werkte hij op het gebied van Edelstenen juist in gouden kast.


Mijn vader werd gediagnosticeerd met een longkanker drie jaar terug. Na de stress en de lange strijd die we daar verloren zes maanden, sinds de dood van mijn vader, zijn de dingen zo ellendig voor mij geweest omdat ik zo dicht bij mijn vader. Mijn reden om contact met u is dat ik heb je hulp nodig, is er een

fondsen achtergelaten door de bank door mijn overleden vader die ik wil overbrengen naar een buitenlandse rekening. Het is om deze reden dat ik vraag om uw steun en hulp om mij te voorzien van een buitenlandse rekening waar het geld zal worden overgemaakt. De transfersom is € 640.000 (euro Vier honderd en zestig mijlen) Ik heb je hulp nodig om middelen te worden overgemaakt op uw rekening. Ik wil dat geld gebruikt om mijn studie te financieren in het buitenland speciaal voor u. Ik ben bereid om opnieuw te verpakken voor deze dienst zult u mij te maken.

Na ontvangst van uw antwoord, zal ik u de officiële documenten van de transactie te sturen. Ik moest leren dat er mensen zijn die via internet naar scam arme onschuldige mensen die goede wil. Ik zei dat ik niet dat soort mensen, mijn verhaal is waar en réel.Je ben op zoek naar iemand beschikbaar om mij te helpen. Wijlen mijn vader heeft al slachtoffer van deze kwade mensen geweest.


Met vriendelijke groet,

Christelle Goossens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten