vrijdag 8 maart 2013

De heer Christian Eich was van Duitse afkomst.


Beste vriend

Mijn naam is Roland  Matuya  ik ben de credit manager bij Chartered Bank Johannesburg Zuid-Afrika, Ik schrijf u over een zakelijk voorstel om een  grote som geld Ђ 4,5 miljoen Euro (Ђ 4,500.000) over te brengen naar uw land. Dit rekening behoorde tot de heer Christian Eich, een klant van onze bank, die samen met zijn familie stierf in een vliegtuigcrash.

De heer Christian Eich was van Duitse afkomst. Ik heb de medewerking van een buitenlandse partner als u het geld in uw land. Dit geld is slapende op de rekening van onze late klant sinds het jaar 1999.

We hebben gelopen grondig gecontroleerd om eventuele nabestaanden te vinden zonder succes. ik heb
besloten om contact met u op, zodat we het geld om te voorkomen dat onze regering schatkist het geld te verzamelen als niet-opgeлiste fondsen.

Ik zal er alles aan doen door de hulp van mijn advocaat aan alle wettelijke documenten te krijgen, zodat onze bank het geld over op uw naam als juridisch begunstigde / partner van de wijlen de heer Christian Eich.

Uw plicht zal zijn om de fondsen te ontvangen en ons het geld te investeren in uw land te helpen.


Voor uw hulp, ontvangt u 40% van het totale bedrag, terwijl de resterende 60% wordt verdeeld tussen mijn collega's en ik

Let op: er is geen risico in deze transactie.

Neem contact met mij op als je geпnteresseerd bent, via mijn prive e-mail: r.matuya@aim.com voor meer details.


Lees dit: http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/859479.stm



Met vriendelijke groet,


De heer R. Matuya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten