maandag 1 oktober 2012

In Your Honor.


Onderwerp: Hallo,

In Your Honor

Ik contact met u op, want waar is dat we niet weten, maar dat gebaar doet
van mijn kant. Mijn naam is mevrouw LEGUEY geboren in Frankrijk, maar ik
heb bijzondere reden om een avonturier op zoek naar wat dan ook ..
De reden dat me drijft u als volgt:
Ik zou gaan door je kanaal aan een goed doel anoniem in uw afdeling. Ik
ben geboren 04 april 1942 in Courbevoie in Frankrijk. Het is een geschenk
of andere manier en het komt neer op een bedrag van 1,9 miljoen euro. Mijn
burgerlijke staat is zodanig dat ik geen man, en nog minder kinderen aan
wie ik kon dit erfgoed zal, en ik lijd nu, een keelkanker en weesziekten
ongeneeslijke, Dat is wat ik wil zo sierlijk en zorgen in het helpen van
kansarme kinderen zegt dat je aan dit erfgoed om dit goede doel te maken.
Als u akkoord gaat wil ik het hebben
de volgende informatie:

Uw volledige naam:
Contacten:
Faxnummer:
Ik reken op uw goede wil en ook het juiste gebruik van deze
fondsen voor dit werk ..

Mevrouw LEGUEY

Geen opmerkingen:

Een reactie posten