zondag 19 augustus 2012

Ik moet uw partnerschap.


Jan Yiu janyiu01@ymail.com

Goedemorgen

ik moet uw partnerschap:

Ik ben contact met u op deze manier als gevolg van de noodzaak en de urgentie van deze transactie. Ik ben een manager van een bank in China en een financieel adviseur van Staten voor particuliere investeerder in mijn Bank.

De transactie betrekking heeft op een grote storting totaal 17,3 miljoen dollar (17 miljoen, drie honderd duizend dollars van de V.S.) van de klant van een dood zonder eventuele nabestaanden of zal van testerment.

Ik verzeker u dat deze transactie 100% risicoloos is en legaal in overeenstemming met de wetten van het land geschiedt.

Zodra ik een antwoord krijgt van de vermelding van uw belangstelling, ik u zal geven volledige details van deze transactie en delen zullen 50% / 50%.

Neem contact met mij op mijn privŠ¹ e-mail voor vragen en verduidelijkingen.

Met vriendelijke groet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten