donderdag 5 april 2012

De groeten aan je familie.


From: "Li Ka Shing"<pckwcha@yahoo.com.hk>
Date: 5 april 2012 18:21:00 GMT+02:00
Subject: Re: Li Ka Shing
Reply-To: <slikashing@yahoo.com.hk>

Ik wil naar uw aankondiging mijn interesse om samen met u op een zakelijke kans. Ik ben Li Ka Shing, Een van de directeuren van de (Li Ka Shing - Cheung Kong (Holdings) Limited)., Uit Hong Kong ((LKSF) Ik ben van plan aan een anonieme en vertrouwelijke investering in uw bedrijf te maken, op voorwaarde dat u de garantie veiligheid van mijn investeringskapitaal in de hand. ik wil alle zakelijke correspondentie te voeren via mijn prive e-mail (slikashing@yahoo.com.hk) en Ik zal u een beroep doen op afspraak. Gelieve mij te voorzien van volledige beleggingsstrategie en zakelijk voorstel voor mijn studie . Ik kijk uit naar een goede werkrelatie met u.

De groeten aan je familie,

Li Ka Shing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten