donderdag 15 maart 2012

Manager Prijzenfestijnen


Van: Joost Martens
Betreft: meneer M Mees, Potentiële Overschrijving
Datum: Maart 2012
Ik heb zojuist vernomen, dat uw naam behoort tot een selecte groep mensen die binnenkort een
Officieel Winnaarsbericht kunnen krijgen over de uitbetaling van een grote geldprijs.
Klik daarom nu hier.
Als u deze prijs wint, laat ik u mijn telefoonnummer weten, zodat u mij direct kunt bereiken. Alleen
zo kan ik garanderen dat u die mooie geldprijs werkelijk ontvangt.
Klik hier om uw deelname te bevestigen en ontdek wat u allemaal nog meer kunt winnen!
Joost Martens
Manager Prijzenfestijnen
---------------------------------------------- Forwarded door Joost Martens ------------------------------------------------
A. Nutting
Aan: Joost Martens
Betreft: Selectie van namen
Wij hebben net de nieuwe lijst met namen geselecteerd die kans maken op de Hoofdprijs van 100.000 euro. In overeenstemming met ons reglement moeten de potentiële winnaars tijdig op de hoogte worden gesteld.
A. Nutting
Afdeling Naamselectie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten