woensdag 14 september 2011

Als u geïnteresseerd bent vriendelijk antwoord


FROM: Mr. Peter Wong Tung Shun
(Managing Director)

Hang Seng Bank Limited                                                                                                   

83 Des Voeux Road, Central                                                                                  

Hong Kong SAR.

Beste Vriend, 


Het is begrijpelijk dat je misschien een beetje ongemakkelijk, want ik ken je niet, maar ik heb een lucratieve business voorstel voor een wederzijds belang om met u te delen. Ik heb de link op de zoektocht naar iemand die voldoet aan stel ik een zakelijke relatie. 
Ik ben de heer Peter Wong Shun Tung Managing Director bij de Hang Seng Bank hier Limited in Hong Kong, ik heb een Business of (22,5 miljoen dollar) voor u te behandelen met mij en mijn partners van de bank bank. Mijn collega's van de boekhouding, die toevallig ook een account manager zijn ook, net gaf me richtlijn om te zoeken en een nabestaanden voor te dragen voor deze fondsen 
Ik heb uw gegevens kreeg van http://www.internationaldirectory.biz/, want we wilden echt zeker te zijn van wie we te maken met om te voorkomen dat zaken doet elk bedrijf met iemand die we niet weten niets over. Let u dat dit een DEAL door ons als bestuur deze bank, dus het moet vertrouwelijk worden behandeld. Totdat we met succes overgezet deze middelen uit van onze bank naar uw opgegeven bankrekening. Zodat we nt alles doen wat onze status zou kunnen aantasten of de jouwe doen. 
We zijn van plan om deze fondsen het buitenland te investeren in een levensvatbaar bedrijf, en dat is waarom wij contact met u persoonlijk, want we vermoeden dat u zou zijn in de beste positie om ons te leiden door, en je bent geschikt voor een partner in deze transactie. 
Ik zal u verdere details over de manier waarop we kunnen gaan over dit hele proces, zoals wij hoger personeel in de bank, dus we hebben alle modaliteiten in de plaats, We hebben je nodig om op te staan als de nabestaanden en de enige begunstigde van deze fondsen . Dus er is helemaal niets aan de hand omdat deze transactie is 100% risico vrij en oprecht. 
Op de succesvolle aanschaf van de fondsen, die u zendt 75% voor ons en 20% voor je. Terwijl 5% zou gereserveerd zijn voor de afwikkeling van eventuele kosten die alle partnerlanden maken in deze transactie. 
Als u geïnteresseerd bent vriendelijk antwoord: mrpeterwong@asia.com

Dank U.

Mr. Peter Wong Tung Shun 
(Managing Director) 

Hang Seng Bank Limited 

83 Des Voeux Road,
Central 
Hong Kong SAR.

Email-mrpeterwong@asia.com 

Email-petertungshun@accountant.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten